با انبه خشک ثروتمند ترین فرد در دنیا شوید

انبه خشک حاوی پتاسیم، ویتامین A، آهن و کلسیم است. آنها همچنین منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها هستند. غذاهای غنی از این جنبه برای محافظت از انواع مسائل بهداشتی از جمله برخی از انواع سرطان شناخته شده اند.

مصرف یک رژیم غذایی غنی از محصولات همیشه ایده خوبی برای پیشگیری از سرطان است. میوه های تازه همیشه مفید هستند.

با این حال، تحقیقات اخیر نشان می دهد که فلاونوئیدها و پلی فنول ها دارای خواص مبارزه با سرطان هستند. اینها سرشار از انبه های خشک هستند. اگر انبه با استفاده از اسید سیتریک قبل از خشک شدن پیش تیمار شود، فواید آن افزایش می یابد.

ویتامین A با از بین بردن دژنراسیون ماکولا و سایر مشکلات بینایی مرتبط است. دژنراسیون ماکولا باعث از دست دادن بینایی می شود و بیش از یک میلیون آمریکایی را تحت تاثیر قرار می دهد. در حال حاضر هیچ درمانی ندارد.

انبه خشک سرشار از ویتامین A است. ویتامین A با بینایی خوب، سیستم ایمنی قوی و رنگ پوست درخشنده مرتبط است. انبه خشک می تواند بینایی شما را بهبود بخشد، مشکلات چشمی مانند آب مروارید و گلوکوم و بیماری های مرتبط با پیری را درمان کند.

می تواند مشکلات پوستی مانند پسوریازیس، اگزما، آکنه و سوختگی را درمان کند. از قرار گرفتن در معرض آفتاب و پیری پوست جلوگیری می کند. مانند آلوئه ورا، می تواند توانایی پوست برای بهبود سریع را افزایش دهد.

انبه دارای فیبر محلول است که به هضم خوب کمک می کند و سیستم شما را تمیز می کند. کلسترول را کاهش می دهد و در حد اعتدال می تواند به کاهش وزن کمک کند. انبه حاوی آنزیمی به نام آمیلاز است که غذا را برای جذب آسان در جریان خون تجزیه می کند. کربوهیدرات های پیچیده را به قندهای ساده تجزیه می کند.

این میوه حاوی فولات است. هنگامی که اکسید می شود، اسید فولیک را تشکیل می دهد. این یک عامل مهم در زنانی است که باردار هستند یا می خواهند باردار شوند. به رشد نخاع و مغز کودک کمک می کند. اسید فولیک از مشکلات مرتبط با توسعه نیافتگی سیستم عصبی جنین جلوگیری می کند.

آنها همچنین حاوی آهن و کلسیم هستند که به سلامت استخوان کمک می کنند. آهن از کم خونی که در زنان پریود شایع است جلوگیری می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.