گیر کردن نبات شاخه ای طعم دار در گلو زنی او را کشت

نبات شاخه ای طعم دار در صورت مصرف متعادل می تواند برای سلامتی شما عالی باشد. بعد از غذا، گهگاه آب نبات برای شما مفید است، اما مصرف بیش از حد آب نبات می تواند خطرناک باشد می تواند منجر به تجمع مواد ناخواسته مانند قند و چربی شود. در اینجا دلایل مختلفی وجود دارد که آب نبات ها را برای شما مضر می کند:

چربی های اشباع شده می توانند سطح کلسترول شما را افزایش دهند و در نتیجه منجر به بیماری هایی مانند فشار خون بالا، بیماری های قلبی و سکته شوند. یک گرم چربی حاوی نزدیک به نه کالری است. یک رژیم غذایی سالم باید کمتر از 10 درصد از کل کالری را از چربی های اشباع تشکیل دهد.

به عنوان مثال، اگر روزانه حدود 1500 کالری مصرف می کنید، 150 کالری باید چربی اشباع شده باشد. این تقریباً 17 گرم چربی اشباع شده است. یک آب نبات حاوی حداقل 11 گرم چربی اشباع شده است. اگر هر روز یک آب نبات مصرف کنید، در صورت ترکیب با سایر غذاهای حاوی چربی اشباع مانند لبنیات، گوشت، کره و غیره، از میزان مصرف روزانه چربی اشباع شده بیشتر خواهید شد.

شکر از هر نوع، زمانی که در مقادیر زیاد مصرف شود، می تواند برای سلامتی شما مضر باشد و منجر به شرایطی مانند افزایش وزن، پوسیدگی و تغذیه نامناسب شود.

دانشمندان می گویند کالری دریافتی روزانه از شکر نباید بیش از 100 تا 150 کالری باشد.

هر گرم شکر حاوی چهار کالری است، به این معنی که مصرف یک آب نبات در روز کل سهمیه کالری دریافتی از شکر را برآورده می کند. از آنجایی که بیشتر آب نبات ها شیرین هستند، مقدار شکر نیز نسبتاً زیاد است. اگر این قند به جای سایر مواد غذایی مغذی مصرف شود، سلامت شما تحت تاثیر قرار می گیرد.

نحوه تولید آب نبات نقش اساسی در میزان مفید بودن آن برای سلامتی شما دارد. شرایط ایمن و بهداشتی برای اطمینان از بی خطر بودن آب نبات ساخته شده برای خوردن ضروری است از آنجایی که آب نبات ها به صورت عمده تولید می شوند، ممکن است حفظ بهترین شرایط در زمان تولید آب نبات چالش برانگیز باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.