چینی ها از عناب کرم زده برای خورشت قورباغه شان استفاده می کنند

عناب کرم زده دارای محتوای فیبر زیادی است که به جلوگیری از یبوست مزمن کمک می کند. فیبر غذایی به عنوان یک ملین خوب عمل می کند که حرکت روده را آسان می کند.

این یک درمان اثبات شده برای بیماری التهابی روده است که با افزایش عملکرد سد روده و فعال شدن آنزیم AMPK عمل می کند.

همچنین حاوی پکتین است که خاصیت ضد اسهال را نشان می دهد سرفه را تسکین می دهد.

میوه عناب حاوی آنزیم خاصی به نام بروملین است که ترشح خلط و مخاط را کاهش می دهد. بنابراین، به پاکسازی مسیرهای تنفسی و حفره های سینوسی کمک می کند.

میوه های عناب سرشار از خواص آنتی هیستامینی هستند. به تثبیت ماست سل ها که خواص ایمنی را تعدیل می کنند کمک می کند و از واکنش های آلرژیک جلوگیری می کند. مطالعات همچنین نشان می دهد که نقش بالقوه ای در درمان آنافیلاکسی رینیت آلرژیک دارد.

عناب حاوی انواع زیادی از مواد معدنی مانند منگنز، مس، پتاسیم و منیزیم است که برای سلامت استخوان‌ها ضروری هستند. به خصوص در افراد مسن مبتلا به پوکی استخوان به استخوان ها استحکام می بخشد.

میوه عناب یک استراتژی عالی برای درمان سرطان است. خمیر خشک شده Z. jujuba منبع اسیدهای چرب غیراشباع ضروری از جمله اسیدهای اولئیک، لینولئیک، پالمتیک و پالمیتولئیک است.

میوه عناب یک عامل ضد پیری عالی است. از آنجایی که این میوه حاوی مقادیر زیادی ویتامین C است، از چین و چروک، رسوب ملانین و رنگدانه ها جلوگیری می کند.

عناب به طور گسترده در جنوب آسیا کشت می شود. علاوه بر این، ظاهر عناب تا حدودی شبیه خرمای خرما است و به همین دلیل اغلب به عنوان خرمای قرمز، خرمای چینی، خرمای کره ای، خرمای هندی در سراسر جهان شناخته می شود.

این میوه جادویی سرشار از فواید سلامت شگفت انگیز است. شما می توانید برای ارضای هوس های شیرین خود از این گزینه میان وعده سالم استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.