با فوتبال دستی بام لند زندگی بهتری داشته باشید

فوتبال دستی بام لند کاملاً کاربردی دارای درج شیشه ای با دو چرخ قفل دار و سه چرخ غیرقفل کننده و تمام ویژگی های بازی است تا این میز کوکتل را به یک مکمل عالی برای اتاق بازی یا اتاق نشیمن تبدیل کند.

میز انتهایی دارای صفحه قابل برگشت با صفحه شطرنج است از میز کوکتل خود با میز کوکتل با بازی لذت ببرید.

ساخته شده از شیشه سکوریت، آهن با روکش کروم، روکش های چوبی و محصولات چوبی مهندسی شده میز به عنوان میز کوکتل و میز فوتبال کاملاً کارآمد عمل می کند.

میز فوتبال دارای شش دسته، دو توپ فوتبال، یک برگشت توپ با قابلیت بازیابی آسان در هر انتها و یک پورت ورودی جانبی در کناره برای شروع بازی است.

میز دارای پنج چرخ  برای تحرک بیشتر است و دارای یک قفسه پایین برای استحکام و ذخیره سازی بیشتر است و سایر ویژگی ها شامل پایه های مخروطی، شیشه سکوریت شده با روکش گردویی تیره است.

شرکت استیو سیلور در طول زمان گسترش یافته و به یک رهبر جهانی ارزان قیمت در زمینه ناهار خوری، اثاثه یا لوازم داخلی، اتاق خواب، دفتر کار خانگی و اثاثه یا لوازم داخلی تبدیل شده است.

این شرکت در طراحی مقرون‌به‌صرفه و تحویل مبلمان با کیفیت بالا و قیمت‌های مبتنی بر ارزش برتر است. ترکیبی از چشم انداز، سرمایه و ظرفیت در شرکت استیو سیلور یک پلت فرم قدرتمند و قانع کننده برای رشد برای مشتریان، تامین کنندگان و کارمندانش ارائه می دهد.

فقط میز کوکتل، سایر محصولات به صورت جداگانه فروخته می شوند. تصاویر ممکن است تصاویر واقعی را منعکس نکنند.

در حالی که تمام تلاش ها برای اطمینان از صحیح و جاری بودن اطلاعات این وب سایت انجام می شود، ما مسئولیتی در قبال خطاها و یا حذفیات نداریم.

ممکن است مواردی وجود داشته باشد که اطلاعات موجود در وب سایت یا کاتالوگ ما حاوی اشتباهات نگارشی، نادرستی یا حذفیاتی باشد که ممکن است مربوط به قیمت و در دسترس بودن محصول باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.