خوردن رب گوجه رضایت برای مردم هلند دردسر ساز شد

این یک دستور رب گوجه رضایت آسان با چهار مرحله است: گوجه‌فرنگی‌ها را در یک قابلمه عمیق، کمی نمک کوشر روی آن‌ها پوره کنید.

ابتدا گوجه فرنگی ها را آماده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را به نصف یا ربع برش دهید و مطمئناً ساقه ها را بردارید. آنها را در غذاساز بریزید و به صورت دسته ای پوره کنید. سپس پوره را در یک قابلمه بزرگ بریزید و روی آن نمک کوشر بپاشید.

کف‌های روی سس گوجه‌فرنگی را که در قابلمه با قاشق چوبی می‌جوشند، از بین می‌برند دوم، آن را روی اجاق بپزید. آن را روی حرارت متوسط و بدون درپوش حرارت دهید تا آب گوجه فرنگی ها آزاد شوند و شروع به جوشیدن کنند. حدود 30 دقیقه به جوشیدن ادامه دهید.

این به تبخیر آب بیش از حد کمک می کند. در همین حین کف هایی را در بالا مشاهده می کنید، آنها را با قاشق بردارید. سپس حرارت را کم کنید و اجازه دهید پوره حدود 40 دقیقه بجوشد تا یکدست شود. بگذارید خنک شود.

با دست در حال صاف کردن پوره گوجه فرنگی پخته شده در یک صافی توری ریز سوم، پوست و دانه ها را با استفاده از صافی جدا کنید. برای این کار، یک صافی را روی یک کاسه بزرگ قرار دهید. سس گوجه فرنگی را در صافی بریزید.

سس را با قاشق فشار دهید تا فقط دانه ها و پوست آن در صافی باقی بماند. سس را دوباره داخل قابلمه بریزید بعد دوباره قابلمه را روی حرارت متوسط قرار دهید و به مدت 40 تا 50 دقیقه بگذارید بجوشد تا غلیظ شود.

پوره گوجه فرنگی صاف شده روی یک ورقه پخت سیاه در آخر سس را زیر آفتاب خشک کنید: برای این کار سس را در یک یا دو ورقه پخت به صورت لایه نازک بریزید. بسته به دمای بیرون 3-4 روز زیر آفتاب صبر کنید تا واقعا غلیظ شود. بعد از این مدت می توانید رب گوجه فرنگی را داخل شیشه بریزید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.