موثر ترین راه برای لاغری گلاب ضد نفخ است

گلاب ضد نفخ اغلب در محصولات زیبایی با هدف کاهش چین و چروک یافت می شود. این به این دلیل است که ممکن است در واقع اثرات ضد پیری داشته باشد.

علاوه بر تسکین پوست تحریک شده، ممکن است در صورت استفاده موضعی، ظاهر چین و چروک را کاهش دهد.

در طب عامیانه از گلاب برای کمک به هضم غذا و کاهش ناراحتی های گوارشی استفاده می شده است.

طبق یک مطالعه در سال 2008، شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد گلاب می‌تواند تأثیر مثبتی بر هضم غذا داشته باشد و ناراحتی‌های گوارشی را تسکین دهد. همچنین ممکن است ترشح صفرا را بهبود بخشد که می تواند به هضم بیشتر کمک کند.

می توانید نسبتاً راحت گلاب بخرید یا درست کنید. می توانید آن را به صورت موضعی روی پوست بمالید یا آن را با مرطوب کننده ها یا روغن های طبیعی مانند روغن نارگیل مخلوط کنید.

همچنین می توانید از گلاب برای تهیه دمنوش گلاب یا چای گلبرگ استفاده کنید. اینها آبرسانی را بهبود می بخشند، فواید پوست را ارائه می دهند، ناراحتی های گوارشی را درمان می کنند و گلودرد را تسکین می دهند.

گلاب را بی خطر می دانند. هیچ خطر شناخته شده ای برای عموم مردم برای استفاده موضعی یا مصرف آن وجود ندارد. تنها استثنا در صورتی است که به این ماده حساسیت داشته باشید.

می توانید گلاب بخرید یا خودتان آن را درست کنید. هنگامی که آن را دریافت کردید، چندین راه مختلف وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید، از جمله موارد زیر:

از آن به عنوان پاک کننده یا تونر صورت استفاده کنید. فقط بعد از شستشو با پاک کننده معمولی صورت خود را با گلاب بشویید.

از آن در دستور العمل هایی مانند چای سرد هیبیسکوس با گلاب استفاده کنید.

با اضافه کردن آن به یک بطری اسپری یک غبار گلاب ایجاد کنید. این می تواند استرس را از بین ببرد. می توانید گلاب را روی مچ دست، صورت یا حتی روی بالش خود مه پاش کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.