لوبیا چیتی طبع باعث از بین رفتن حشرات شد

لوبیا چیتی طبع در آمریکای شمالی و جنوبی بسیار محبوب است. می توان لوبیا خشک را در بسته های درزگیر هوا برای استفاده طولانی مدت یا لوبیا کنسرو شده را برای استفاده فوری تا کوتاه مدت از سوپر مارکت ها خریداری کرد.

لوبیا خشک می تواند تا چند ماه خوب بماند. در مکان های خشک و خنک، دور از نور مستقیم خورشید، رطوبت و رطوبت بیش از حد نگهداری شود.

لوبیاهای تازه و نارس را نیز می توان به روشی مشابه لوبیا سبز ذخیره و استفاده کرد لوبیا چیتی یکی از مورد علاقه ترین لوبیاهای خشک در ایالات متحده، مکزیک و برزیل است.

پخت و پز اغلب نیاز به خیساندن در آب سرد به مدت 5-8 ساعت دارد. پینتو نسبت به سایر انواع لوبیا خشک زمان بیشتری برای پختن دارد.

همچنین می توان آن ها را به مدت 1 ساعت بجوشانید یا بعد از خیساندن به مدت 35 دقیقه با فشار بپزید. خیساندن و جوشاندن نیز به از بین بردن ترکیبات ضد تغذیه و کاهش نفخ کمک می کند.

لوبیا چیتی اغلب در غذاهای ایالات جنوبی، به ویژه غذاهای تکس و مکس استفاده می شود لوبیا همچنین در دستور العمل های لوبیا پخته استفاده می شود، به روشی شبیه به لوبیا دریایی.

لوبیا چیتی آب پز نیز در سالاد لوبیا، سوپ های خوشمزه و خورش ها مخلوط با سایر گیاهان مکمل، ادویه ها و سبزیجات استفاده می شود.

لوبیا چیتی معمولاً با سوسیس‌های گوشتی و سبزیجات پخته می‌شود و با برنج مصرف می‌شود دستور پخت کاسوله کلاسیک اسپانیایی و فرانسوی از لوبیا چیتی با بیکن و مرغ استفاده می کند.

لوبیا چیتی باید فقط پس از پختن کامل مصرف شود. مانند سایر لوبیاهای قرمز، مصرف لوبیا چیتی پخته نشده یا نپخته نیز می تواند باعث مسمومیت با سم فیتوهماگلوتینین شود.

وضعیتی که ممکن است باعث تجمع گلبول های قرمز در انسان شود. علائم دیگر عبارتند از تهوع، استفراغ و اسهال پختن در زودپز این ترکیبات را خنثی کرده و برای مصرف بی خطر می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.