کره ای که با سرکه سیب خانگی 1401 رژیم می گیرد

توجه به این نکته مهم است که از آنجایی که سرکه سیب خانگی 1401 یک درمان سنتی است و نه یک دارو، هیچ دستورالعمل رسمی برای نحوه مصرف آن وجود ندارد. همچنین اطلاعات محدودی در مورد اثرات استفاده طولانی مدت یا مصرف مقادیر زیاد ACV وجود دارد.

کاهش بالقوه قند خون می تواند برای بیماران دیابتی از جمله کسانی که از انسولین استفاده می کنند مشکل ساز باشد و ممکن است سطح پتاسیم را در بدن کاهش دهد.

به همین دلیل، در صورت مصرف هر گونه داروی ادرارآور، که به عنوان قرص آب نیز شناخته می شود، بهتر است از ACV اجتناب شود.

برای کسانی که از گاستروپارزی یا تاخیر در تخلیه معده رنج می برند، جایی که حرکت غذا بین معده و روده کوچک کند شده است، ACV ممکن است علائم را بدتر کند و باید از آن اجتناب شود.

همچنین این نگرانی وجود دارد که نوشیدنی های اسیدی مانند ACV ممکن است به مینای دندان آسیب برساند. به عنوان یک اقدام احتیاطی، ایده خوبی است که سرکه را به طور مناسب رقیق کنید، هرگز آن را تمیز مصرف نکنید و در طول روز جرعه جرعه ننوشید.

همچنین ممکن است پس از مصرف ACV به شستشوی دهان با آب تازه کمک کند. اگر نگران هستید با دندانپزشک خود مشورت کنید.

اگر از داروهای تجویزی استفاده می کنید، وضعیت پزشکی مرتبطی دارید یا نگرانی هایی دارید با پزشک عمومی خود برای راهنمایی صحبت کنید.

این مقاله آخرین بار در 16 آگوست 2021 توسط کری تورنس بازبینی شده است متخصص تغذیه ، نویسنده ای است که در تعدادی از نشریات تغذیه و آشپزی از جمله مجله بی بی سی Good Food همکاری می کند. کری عضو انجمن سلطنتی پزشکی، شورای مراقبت های بهداشتی مکمل و طبیعی (CNHC)، انجمن بریتانیایی برای تغذیه کاربردی و درمان تغذیه ای (BANT) است.

نیکولا شوبروک یک درمانگر تغذیه است و هم با مشتریان خصوصی و هم با بخش شرکتی کار می کند. او عضو معتبر انجمن بریتانیا برای تغذیه کاربردی و درمان تغذیه ای (BANT) و شورای مراقبت های بهداشتی مکمل و طبیعی (CNHC) است. در urbanwellness.co.uk اطلاعات بیشتری کسب کنید.