چای زرین شمالی که داخل لاک، لاک پشت سرو می شد

به خصوص چای زرین شمال می تواند به درمان یا حتی پیشگیری از انواع خاصی از سرطان کمک کند.

با این حال، مصرف بیش از حد کافئین می‌تواند اثرات مضری مانند تشدید عصبی بودن یا اضطراب، بی‌خوابی، افزایش ضربان قلب و ناراحتی‌های دستگاه گوارش داشته باشد.

از آنجایی که کافئین با وزن کم هنگام تولد و زایمان زودرس مرتبط است، به زنان باردار توصیه می شود که بیش از سه فنجان چای در روز مصرف نکنند.

اولانگ که امروزه عمدتاً در جنوب چین و تایوان رشد می کند، مجموعه ای دلپذیر از فولکلور و افسانه های اطراف خود دارد. به عنوان مثال، گونه Ti Kuan Yin یا الهه آهنین رحمت که در استان فوجیان رشد می‌کند.

ظاهراً توسط میمون‌هایی که آموزش دیده‌اند تا سطح صخره‌ها را بالا ببرند، برداشت می‌شود و محصول حاصل زمانی برای امپراتور و اعضای دربار امپراتوری اختصاص می‌یابد. در تایوان، چای اولانگ بائوژونگ که در کوه‌های مرتفع رشد می‌کند، به عنوان هدیه برای خوش شانسی می‌دهند.

اولانگ همچنین در ویتنام و دورتر در سریلانکا، کنیا و حتی لهستان و بریتانیا نیز کشت می شود. چین، صادرکننده پیشرو، سالانه میلیاردها دلار از فروش چای اولانگ به دست می آورد.

افزودنی، ظرف برای چای. شکل فاسد مالایی کتی، وزن کمی بیشتر از یک پوند (یا حدود نیم کیلوگرم)، این کلمه ابتدا در مورد شیشه های چینی پر از چای و وارد شده به انگلستان از چین به کار می رفت.

بسیاری از کاسه های ساخته شده از نقره، مس، برنج، اسپند و سایر مواد تزئینی، مانند روکش های لاک پشت یا عاج روی چوب، در قرن هجدهم ساخته شدند.

هنگامی که قیمت چای در دهه 1780 به میزان قابل توجهی کاهش یافت، کیسه های چای بزرگتر ساخته شد و چوب به رایج ترین ماده تبدیل شد.

شکل کادوی چوبی یک جعبه یا تابوت با درب لولایی و یک قفل بود که دارای محفظه های درب دار برای چای و یک یا دو کاسه شیشه ای برای شکر و مخلوط کردن چای بود.