مراکز فروش لامپ قوی ماشین به صورت رایگان در کل ایران افتتاح شد

لامپ قوی ماشین و نقاط هالوژن را با لامپ های LED یا کم مصرف جایگزین کنید علیرغم اینکه مدتهاست که لامپ از مغازه ها ناپدید شده است، هنوز هم در خانه ها استفاده زیادی می شود.

یک لامپ نه تنها نور بلکه گرما نیز تولید می کند. این نسبت در واقع 10 درصد نور و 90 درصد گرما است. به طور خلاصه، با لامپ ها به معنای واقعی کلمه انرژی غیر ضروری می سوزانید.

به جای آن لامپ‌ها را با لامپ‌های انرژی‌زا جایگزین کنید. آنها نیازی به LED گران قیمت ندارند.

یک خانواده استاندارد 29 لامپ در خانه خود دارد. اگر 9 مورد از این لامپ ها همچنان لامپ هستند، می توانید با جایگزینی لامپ های فلو فشرده با مصرف 4 تا 5 برابر کمتر، 65 یورو در سال صرفه جویی کنید. قیمت خرید لامپ فلو جدید در این محاسبه لحاظ شده است.

با نورپردازی هوشمند باشید برای صرفه جویی در هزینه های روشنایی خود لزوما نیازی به سرمایه گذاری یا اعمال تغییرات ندارید. اقدامات کوچک نیز کمک می کند:

نور خورشید رایگان است. سعی کنید با رایگان نگه داشتن ویندوز از آن نهایت استفاده را ببرید از رنگ های روشن در فضای داخلی خود استفاده کنید. آنها نور را بهتر منعکس می کنند، به این معنی که می تواند بیشتر به داخل اتاق نفوذ کند.

لامپ ها و اتصالات را به طور منظم گردگیری کنید مقرون به صرفه ترین لامپ، چراغی است که خاموش باشد. بنابراین آخرین نفری که می رود همیشه چراغ را خاموش می کند.
بدون شک شما با موقعیتی مواجه شده اید که وارد اتاقی می شوید و متوجه می شوید که چراغ هنوز روشن است. یک قطعه فراموشی که به راحتی می تواند چندین یورو هزینه داشته باشد.

این وضعیت اغلب در راهروها، گاراژ و توالت اتفاق می افتد. اینها مکان هایی هستند که اغلب وارد آنها نمی شوید یا برای مدت طولانی از آنها استفاده نمی کنید. در نتیجه، روشن نگه داشتن لامپ ها برای مدت طولانی ضروری نیست.

شما می توانید روشن و خاموش کردن چراغ را با یک آشکارساز حرکت خودکار کنید. چندین نسخه وجود دارد، هم برای نصب روی سطح و هم برای ساخت و ساز و با قیمت های مختلف.

یک آشکارساز حرکت می تواند تا 30٪ در انرژی صرفه جویی کند، با وجود اینکه خود آشکارساز نیز از مقدار کمی الکتریسیته برای عملکرد خود استفاده می کند.