فروش سنگ نمای ساختمان در رشت به طور کامل ممنوع شد

سنگ نمای ساختمان در رشت یکی از پرکاربردترین سنگ های ساختمانی است. اگرچه گرانیت دیگر سنگ ساختمانی پرکاربرد نیست، اما به دلیل سختی و دوام آن همچنان محبوب است.

این یک سنگ آذرین کریستالی با دانه های ریز تا درشت است که در اعماق زمین یافت می شود. این سنگ به دلیل قدرت خردایشی که دارد ارزش فوق العاده ای دارد. همچنین می تواند شرایط آب و هوایی سخت را تحمل کند.

سنگ های گرانیت معمولاً به صورت اسلب بریده می شوند و سپس صیقل داده می شوند. می توان از آن برای دال های رو به سنگ و دال های کف استفاده کرد. مشکل گرانیت این است که سنگ مقاومت کمی در برابر آتش دارد.

اما برای ساخت و ساز مناسب است زیرا می تواند مایعات اسیدی مانند کشک، سرکه و آبلیمو را تحمل کند. در نتیجه، گرانیت انتخاب خوبی برای میز آشپزخانه است.

سنگ مرمر یک سنگ طبیعی است، به این معنی که به دلیل گرما و فشار شدید در طول زمان دچار تغییرات فیزیکی و شیمیایی شده است. سنگ مرمر با سنگ آهک شروع می شود، سنگی نرم که بیشتر از کلسیت تشکیل شده است.

این سنگ آهک تحت گرما و فشار ماگما یا صفحات تکتونیکی متبلور می شود و ساختار سنگ را تغییر می دهد و باعث رشد و قفل شدن بلورهای کلسیت می شود.

سنگ مرمر را می توان در سرتاسر جهان از مقدونیه تا ورمونت یافت، اما شناخته شده ترین انواع آن از ایتالیا و یونان سرچشمه می گیرد، جایی که رنگ اغلب شفاف ترین است.

در ستون‌ها، کف‌پوش‌ها و روکش‌ها و مراحل کار زینتی مفید است. مقاومت فشاری سنگ مرمر بین 70 تا 75 مگاپاسکال است. سنگ های مرمر سخت هستند، بافت ثابتی دارند، متخلخل کمتری دارند و به خوبی جلا می دهند.

علاوه بر این، برش و حک کردن آن به اشکال مختلف ساده است. سنگ مرمر در رنگ های مختلفی از جمله سفید و صورتی وجود دارد.