شیشه عینک اسمارت که موجب نابینا شدن دختر هندی شد

در مورد نزدیک بینی یا نزدیک بینی، بهترین لنزها شامل لنزهای با شاخص بالا با پوشش ضد انعکاس هستند. لنزهای فتوکرومیک همچنین برای محافظت از چشم در برابر نور آبی و اشعه ماوراء بنفش خوب هستند تا نیاز به یک جفت عینک آفتابی طبی جداگانه را هنگام گذراندن وقت در خارج از منزل کاهش دهند.

علاوه بر این، اولین عدد برای شیشه عینک اسمارت تجویزی یا لنزهای تماسی افراد نزدیک بین با علامت منفی جلوتر است. بنابراین، از یک لنز منهای یا عدسی مقعر برای اصلاح نزدیک بینی با فشار دادن فوکوس به سمت عقب استفاده می شود.

در پایه ضخیم‌تر است که باعث می‌شود نور در مرکز لنز پخش شود و با افزایش قدرت لنز، نقطه کانونی طولانی‌تر می‌شود.

از سوی دیگر، دوربینی یا دوربینی را می توان با یک عدسی رو به بیرون عدسی محدب اصلاح کرد. این نوع عدسی در مرکز مانند ذره بین ضخیم ترین است که باعث می شود نور به سمت مرکز منکس شود.

نسخه عددی با افرادی که دوربینی دارند همیشه با علامت مثبت مشخص می شود. برخلاف لنز منهای، لنز پلاس نقطه کانونی را به جلو می برد و با افزایش لنز مثبت، نقطه کانونی کوتاهتر می شود.

در مورد آستیگماتیسم، عدسی رایج مورد استفاده عدسی استوانه ای است. این لنز منحنی بیشتر در یک جهت دارد و نور را به جای یک نقطه در یک خط متمرکز می کند که به جای دو نقطه یک نقطه کانونی ایجاد می کند.

لنزهای اصلاحی هم به عنوان لنز تماسی و هم به عنوان عینک تجویز می شوند. در حالی که نور ورودی را شکست می دهد تا عیوب چشم را اصلاح کند که منجر به دید واضح تر می شود. ما در مورد اهمیت فنی لنزهای قرار داده شده بر روی عینک برای اصلاح بی نظمی های چشم تمام شده ایم. حالا بیایید دلایل استفاده از عینک را دریابیم.