سوراخ شدن کفش جردن در ترکیه کسب و کار را مختل کرد

کفش جردن در ترکیه ممکن است در کلکسیون هر کفش کتانی جای خود را داشته باشد، اما نیز بسیار انقلابی است. این اولین طراحی توسط تینکر هتفیلد، ورزشکار و معمار بود که به سلیقه ساز کفش های کتانی تبدیل شد.

هتفیلد همانطور که قصد داشت با این کفش ورزشی چشم نواز یکی شود شروع کرد، لوگوی نایک Swoosh را کنار گذاشت و پانل های چاپ فیل، رویه سیاه و سفید و البته لوگوی نمادین Jumpman را اضافه کرد.

این کفش کتانی زمانی که برای اولین بار در اواخر دهه 80 عرضه شد احساس تازگی و آینده نگرانه ای داشت و امروز همچنان در پیشتاز طراحی کفش های کتانی قرار دارد.

یکی دیگر از طراحی‌های متحول کننده، ریسک‌پذیر و پیشگامانه، Air Jordan XI در می 1995 به عنوان بخشی از پلی آف NBA راه خود را به زمین باز کرد و به سرعت پس از بازی در بازی، به یکی از محبوب‌ترین فرهنگ‌های پاپ تبدیل شد.

انتشار آن در رنگ سیاه و سفید Concord به طرز بدنامی منجر به دعوا و شورش در سراسر آمریکا شد زیرا مردم سعی می کردند یک جفت را به دست بگیرند. اگر به آن نیاز داشتید، ثابت کنید که این یکی از محبوب ترین کفش های جردن است. این مدل به صورت یک جفت جوردن با سقف پایین نیز موجود است.

یکی از محبوب ترین تکرارهای این مدل در حال حاضر 11 Cool Grey است. برای مشاهده نحوه استایل دادن به ایر جردن 11 خاکستری سرد ما را بررسی کنید.
یکی دیگر از جفت‌های Air Jordans که روی پرده‌های بزرگ نمایش داده می‌شود.

چه چیزی IV ها را به یکی از بهترین جردن های تمام دوران تبدیل می کند؟ بسیاری از چیزها، اما بیشتر سیستم پشتیبانی توری، معروف به “بال”، که می تواند با توجه به ترجیحات خاص کاربر سفارشی شود.

اینها اولین جفت ایر جردن با عرضه جهانی بودند و جایگاه فوق ستاره این کفش را تثبیت کردند. به ویژه رنگ سفید Pure Money یکی از محبوب ترین کفش های جردن بود که در سال 2006 عرضه شد.