ست حوله بامبو موجب تسکین درد بدن می شود

متأسفانه ست حوله بامبو کثیف می توانند ویروس ها، قارچ ها و باکتری ها را پخش کنند. عواقب استفاده از حوله کثیف شامل پوست تحریک شده و احتمالاً گسترش عفونت است. باکتری عامل عفونت استاف (MRSA) روی حوله ها و ملحفه ها پخش می شود.

هرگز نباید یک حوله را با کسی که نمی‌شناسید یا کسی که مریض است به اشتراک بگذارید. اگر بین دو شستن حوله چند بار دیگر از حوله خود استفاده کنید، آخر دنیا نیست، اما هر چه بیشتر آنها را بشویید، شما و پوستتان سالم تر خواهید بود.

همیشه قبل از قرار دادن در توده لباسشویی آنها را آویزان کنید تا خشک شوند. حوله‌های خیس را مستقیماً در مانع قرار ندهید سفید کننده برای از بین بردن میکروب های روی حوله ضروری نیست.

دستورالعمل های محصول برای مواد شوینده لباسشویی را دنبال کنید تا بیشترین کارایی را داشته باشید. این می تواند به معنای تغییر سطح و دمای آب شما باشد.
استفاده از یک تقویت کننده لباسشویی یا اضافه کردن سرکه به چرخه شستشوی خود را در نظر بگیرید.

دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی را بخوانید یا با سازنده تماس بگیرید تا مشخص کنید ماشین لباسشویی شما چند وقت یکبار باید ضدعفونی شود. اجرای یک چرخه شستشو فقط با سرکه می تواند باکتری های ناخواسته دستگاه را از بین ببرد.

ماشین لباسشویی خود را با حوله پر نکنید. وقتی شک دارید، یکی را بیرون بیاورید. ماشین خیلی پر به این معنی است که حوله ها آنقدر مواد شوینده، آب یا حرکت نمی کنند تا تمیز شوند.

چرخه عمر حوله حمام به کیفیت و نحوه مراقبت از آن بستگی دارد. حوله‌های بسیار ارزان ممکن است سریع‌تر باز شوند و استفاده از آب خیلی داغ نیز می‌تواند سریع‌تر شروع به تجزیه الیاف کند.

همیشه برچسب محصول حوله حمام را بخوانید و دستورالعمل‌های شستشو را دنبال کنید تا بیشترین استفاده را از آن ببرید.

اگر حوله بوی مرطوب یا کپک زدگی پیدا کرد، سعی کنید از محلول ضدعفونی کننده ماشین لباسشویی خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید حوله‌ها را در سرکه خیس کنید تا بوها را از بین ببرید، یا آن‌ها را روی بند رخت آویزان کنید تا لکه‌های آفتاب‌گیر و از بین برود.

با مراقبت خوب، حوله حمام باید برای مدت طولانی دوام بیاورد و احتمالاً از بازسازی بعدی حمام شما بیشتر خواهد ماند.