ساعت ap ice رگ های قلب را باز می کند

به یاد داشته باشید، یک ساعت ap ice دارای صدها قسمت کوچک است که در یک رقص با دقت هماهنگ شده با هم کار می کنند.

مگر اینکه ساعت شما از مواد با تکنولوژی بالا در داخل و خارج ساخته شده باشد، باید از استرس های شدید مانند بازی تنیس یا سایر ورزش های ضربه ای با آن روی مچ دست خودداری کنید.

هنگام نشستن پشت میز یا روی کمد آن را بچینید تا از افتادن تصادفی آن جلوگیری کنید. اگر ساعت شما یک قطعه قدیمی است، ممکن است حلقه‌های دستبند توخالی داشته باشید که راحت‌تر از حلقه‌های محکم فرو می‌روند.

درست مانند یک ماشین لوکس، قبل از نگاه کردن به چیزی منتظر شکستن آن نیستید. روغن و کوک می دهی. یک ساعت به خدمات مشابه نیاز دارد. ایده خوبی است که هر دو سال یک بار بررسی کنید که هنوز در برابر آب مقاوم است و واشرهای داخل آن هنوز محکم نگه داشته شده و خراب نشده اند.

ساعت خود را هر پنج سال یک بار توسط مرکز خدمات مجاز برند یا توسط خود برند سرویس کنید. در آن سال ها، روان کننده های ساعت ممکن بود خشک شوند.

در حین سرویس نیز می توانید درخواست کنید که خراش های روی قاب فلزی یا دستبند پاک شود. اگر برای اصالت ساعت ارزش قائل هستید، اجازه ندهید مرکز خدمات ساعت را تعویض کند.

به طور کلی، یک ساعت مکانیکی، چه اتوماتیک و چه با دست، باید به راحتی برای همیشه دوام بیاورد. مراقبت مناسب از آن به اطمینان از آن کمک می کند.
این نکته به ویژه در مورد ساعت های مکانیکی قدیمی صادق است.

به طور معمول، ساعت‌های قدیمی بهتر است به‌جای قرار دادن روی سیم پیچی، در کشو یا جعبه خود صاف بخوابند. این به این دلیل است که بسیاری از ساعت‌های قدیمی به گونه‌ای ساخته نشده‌اند که به طور مداوم فنر اصلی را به طور کامل بچرخانند. سیم پیچ ثابت می تواند باعث سایش و پارگی و مشکلات روانکاری شود.