زنی با خوردن قاووت پسته ای در 6 ماهگی زایید

قاووت پسته ای حاوی 6 گرم پروتئین در هر 100 گرم است. این باعث می شود برای گیاهخوارانی که گوشت نمی خورند یا افرادی که از رژیم غذایی کم کربوهیدرات پیروی می کنند ایده آل باشد.

اسیدهای آمینه موجود در پسته نیز برای فرآیندهای رشد، ترمیم و نگهداری بدن ضروری است سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی  است.

محتوای ویتامین A پودر پسته به شما کمک می کند پوستی سالم و بینایی خوب داشته باشید. محتوای ویتامین B6 به عملکرد صحیح سیستم عصبی شما کمک می‌کند و محتوای فولات گلبول‌های قرمز خون را سالم نگه می‌دارد تا اکسیژن به طور موثر در بدن شما ارسال شود.

منبع خوبی از کربوهیدرات است کربوهیدرات‌ها ضروری هستند زیرا انرژی را برای سوخت‌رسانی به فعالیت‌های بدنی فراهم می‌کنند و در عین حال فیبری را تامین می‌کنند.

که با کاهش یبوست و جذب کلسترول از روده قبل از ورود به گردش خون شما، سلامت کلی را ارتقا می‌دهد سطح کلسترول مضر را کاهش می‌دهد در حالی که سطح کلسترول خوب (HDL) را بالا می‌برد.

همانطور که قبلا ذکر شد، پودر پسته یک محصول طبیعی است و عمدتا به عنوان یک ماده در بسیاری از غذاها استفاده می شود. سرشار از مواد معدنی و ویتامین ها است، بنابراین می توان از آن به عنوان یک محصول غذایی برای افزایش ارزش غذایی وعده غذایی خود استفاده کرد.

پودر پسته حاوی پروتئین و فیبر است که برای افرادی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند یا از طریق عادات غذایی سالم بهبود بخشند نیز مناسب است.

پودر پسته فواید زیادی برای سلامتی دارد زیرا حاوی مواد مغذی زیادی مانند ویتامین A، B1، B2، B3 و نیاسین است.

محتوای فیبر (0-5٪)، ریبوفلاوین (B2)، اسید پانتوتنیک (A)، اکسید روی و ویتامین E. محتوای کربنات کلسیم تا 25٪؛ اسیدهای چرب شامل مقدار چربی تک غیراشباع اسید اولئیک بیش از 60%؛ محتوای چربی اشباع نشده بیش از 20٪.

پودر پسته پودری است که از دانه میوه پسته تهیه می شود. هسته ها را پوسته می کنند، تکه تکه می کنند و سپس در فر خشک می کنند تا رطوبت از بین برود. پودر مغز پسته معمولاً از آسیاب کردن مغز پسته در آسیاب یا مخلوط کن و عبور دادن آن از روی صفحه به دست می آید.