زدن آلو بخارا در بازار بر سر سبب رشد چندین برابری مو می شود

یکی از اصلی ترین دلایلی که آلو بخارا در بازار انتخاب مناسبی برای ترکیب هر رژیم غذایی سالم است ، افزایش تحرک روده و بهبود عملکرد گوارشی است.

با توجه به محتوای فیبر بالا ، آلوها دارای خواص ملین هستند که باعث می شود میزان مصرف آنها برای درمان یبوست عالی باشد. آب آلو ، شبیه به آلو بوخارا ، طرفداران زیادی دارد و می تواند التهاب دستگاه گوارش را تسکین دهد و در نتیجه از یبوست جلوگیری کند.

آنتی اکسیدان های موجود در Aloo Bukhara ، از جمله لوتئین و زایکسانتین ، به راحتی رادیکال های آزاد در بدن را خنثی کرده و اثرات منفی آنها را از بین می برند و از استرس اکسیداتیو جلوگیری می کنند. رادیکال های آزاد می توانند باعث دژنراسیون ماکولا مرتبط با سن شوند.

مصرف آلوها خطر ابتلا به AMD را کاهش می دهد و دید و سلامت چشم شما را بهبود می بخشد تا بتوانید بدون توجه به سن خود ، دید واضح تری داشته باشید. آلو همچنین بدن ویتامین A و بتاکاروتن را تأمین می کند.

Aloo Bukhara حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان ها است که می تواند با مهار فعالیت رادیکال آزاد و تسکین استرس اکسیداتیو ، از انواع مختلف سرطان از جمله سرطانهای پستان و کبد جلوگیری کند. مطالعات بیشتری در مورد خصوصیات ضد سرطان آلوها لازم است.

Aloo Bukhara و Health Bone بدن انسان برای رشد و ایجاد ساختار استخوان سالم به مواد مغذی ، نمک و مواد معدنی احتیاج دارد.

آلوها می توانند از پوکی استخوان جلوگیری کرده و خطر ابتلا به بیماری های مختلف استخوان را کاهش دهند. هنگامی که کلسیم و مواد معدنی کافی در جریان خون وجود ندارد ، بدن کلسیم را از استخوان های شما بیرون می کشد ، که اسکلت را تضعیف می کند و آن را مستعد شکستگی می کند.

مصرف Aloo Bukhara بدن شما را کلسیم و مواد معدنی لازم را در اختیار شما قرار می دهد. مطالعات بی شماری آلوها را با سلامت استخوان ، به ویژه در یائسگی مرتبط کرده است. این امر به این دلیل است که آلوها منبع غنی از ترکیبات فنلی و فلاونوئیدها هستند که به جلوگیری از انحطاط استخوان کمک می کنند و محتوای بور آنها نقش مهمی در حفظ تراکم استخوان دارد.