دختری با قابلمه تفلون زرفام می تواند کاردستی بسازد

من یک مجموعه کامل از این قابلمه تفلون زرفام را دارم هرگز نمی چسبد و به راحتی با آب و صابون تمیز می شود. اگر دستورالعمل ها را دنبال کنید و از آن مراقبت کنید، من معتقدم که این ظرف مدت طولانی دوام می آورد.

مینای دندان می تواند خرد شود، سپس فلز زیر آن زنگ بزند غذا می تواند به راحتی هنگام پختن بسوزد غذاها پس از خارج شدن از منبع حرارتی به سرعت خنک می شوند.

دارای نقاط داغ و توزیع حرارت ضعیف است غذاها می چسبند و می سوزند ظروف شیشه ای قدیمی ممکن است حاوی سرب باشند.
ممکن است تراشه کند و لبه های تیز و تکه های شیشه در غذا باقی بماند.

من سال هاست که چند تکه ظروف شیشه ای دارم. من عاشق این هستم که می‌توانید پختن غذا را از طریق لیوان ببینید و همچنین می‌توانید غذا را درست در ظرف‌های شیشه‌ای سرو کنید. پس از گرم شدن ظروف شیشه ای، لازم است غذا را مرتباً هم بزنید تا از سوختن آن جلوگیری شود.

نزدیک به 30 سال پیش والدینم برای من یک مجموعه کامل از ظروف استیل ضد زنگ خریدند. به طور کلی، من واقعاً این مجموعه ظروف را دوست دارم.

تا به امروز، تابه ها تقریباً جدید به نظر می رسند ماهیتابه تکه ای است که به نظر می رسد غذا در آن می چسبد اما تابه های دیگر نمی چسبد. من هنوز چندین قطعه از آن را دارم اما وقتی دسته از آن افتاد، ماهیتابه و یک ماهیتابه کوچکتر را دور انداختم.

شما قاضی باشید! ما به شما پیشنهاد می کنیم که شخصاً انواع مختلف ظروف آشپزی موجود در بازار را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که با چه سبک و ساختی احساس راحتی می کنید. حتماً ابتدا به کیفیت نگاه کنید و به یاد داشته باشید که گران ترین کالای موجود در قفسه لزوماً بهترین کیفیت موجود در قفسه نیست.