خوردن توت فرنگی در بازار تهران می تواند در دیزاین منزل به شما کمک کند

خوردن توت فرنگی در بازار تهران می تواند از بیماری های چشمی مانند خشکی چشم، تخریب اعصاب بینایی، دژنراسیون ماکولا، نقص بینایی و افزایش حساسیت به عفونت ها جلوگیری کند.

مقاله‌ای که راه‌حل‌های تغذیه‌ای برای بیماری‌های چشمی مرتبط با افزایش سن را بررسی می‌کند، توت فرنگی را به دلیل محتوای احتمالاً غنی ویتامین C آن توصیه می‌کند. که در مجله Clinical Interventions in Aging منتشر شد، دریافت که ویتامین C از چشم محافظت آنتی اکسیدانی حیاتی می کند.

مطالعه دیگری که در سال 2018 در مجله Nutrients منتشر شد، ویتامین C را به عنوان یک ماده مغذی ضروری در ترمیم بافت های چشم نامید. مطالعات مختلف را بررسی کرد تا به این نتیجه برسد که غذاهای غنی از ویتامین C مانند توت فرنگی می توانند از گلوکوم جلوگیری کنند.

خوردن توت فرنگی ممکن است خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش دهد، زیرا توت فرنگی دارای شاخص گلیسمی پایین است، مطالعه ای که در مجله پزشکی بریتانیا منتشر شده است، تایید می کند.

مطالعه دیگری که توسط مؤسسه تحقیقات بهداشتی کانادا انجام شد نشان داد که خوردن توت فرنگی باعث بهبود کنترل قند خون در افراد مبتلا به دیابت می شود. تحقیقات دیگری نشان می دهد که می تواند به مدیریت دیابت نوع 2 مرتبط با هیپرگلیسمی کمک کند.

ممکن است ایمنی را تقویت کند ویتامین C موجود در توت فرنگی و بسیاری از انواع دیگر میوه ها به تقویت سیستم ایمنی بدن و درمان سرفه و سرماخوردگی کمک می کند. یک فنجان توت فرنگی می تواند نیاز روزانه شما به ویتامین C را تامین کند.

ممکن است آرتریت و نقرس را تسکین دهد بنیاد آرتریت خوردن توت فرنگی را توصیه می کند زیرا سرشار از آنتی اکسیدان و سم زدایی است که به کاهش درد نقرس و آرتریت کمک می کند.

آنها همچنین به جلوگیری از علائم آرتریت مانند تحلیل ماهیچه ها و بافت ها، خشک شدن مایعات روان کننده در مفاصل، و تجمع مواد سمی و اسیدها در بدن کمک می کنند.