توت فرنگی + قیمت خرید فروش

توت فرنگی از آن دسته میوه هایی است، که طرفداران زیادی دارد. این میوه ی خوشمزه، علاوه بر طعم خوب، خواص فراوانی دارد، که در ادامه به آن می پردازیم.

خواص توت فرنگی:

  1. توت فرنگی در‌ سلامت قلب: توت فرنگی از دسته ی میوه های قرمز رنگ است، که آنتوسیانین فراوانی دارد، میوه هایی که آنتوسیانین دارند، معمولا میوه های قرمز یا نارنجی رنگی هستند، این میوه ها سرشار از آنتی اکسیدن هستند، و آنتی اکسیدان ها در پیشگیری یا درمان انواع سرطان ها و بیماری های قلبی نقش دارند، اگر در هفته چند بار این میوه ی خوشمزه را میل کنید، خطر بروز حملات قلبی در شما را کاهش می دهد.
  2. توت فرنگی در پیشگیری از سرطان: همانطور که در پاراگراف قبل اشاره شد، توت فرنگی آنتوسیانین فراوانی دارد،یعنی آنتی اکسیدان فراوانی نیز در ساختار خود دارد، وقتی سلول های سرطانی رشد می کنند، آنتی اکسیدان ها به سرعت خود را به آن محل می رسانند و جلوی رشد آن ها را می گیرند، خوردن چند بار در هفته از این میوه، خطر ابتلا به سرطان را بسیار کاهش می دهد.
  3. توت فرنگی در تقویت سیستم ایمنی: انواع مختلفی از آنتی بادی ها در بهبود سیستم ایمنی بدن نقش دارند، توت فرنگی به علت برخورداری از مقدار زیادی ویتامین c یک آنتی بادی محسوب می شود. ویتامین c بسیار در تقویت سیستم ایمنی نقش دارد، لذا به هنگام سرماخوردگی، که سیستم ایمنی ضعیف می شود، با خوردن این میوه و یا سایر میوه هایی که دارای ویتامین c هستند، سیستم ایمنی خود را قوی تر کنید. نکته ای که حائز اهمیت است، این است که توت فرنگی یک نوع میوه ی بهاری محسوب می شود و میوه های بهاری برخی آلرژی زا و حساسیت زا هستند، لذا در خوردن آن ها دقت کنید‌.
  4. توت فرنگی در سلامت مغز: رادیکال های آزاد از جمله عوامل آسیب زننده به مغز هستند، توت فرنگی به علت داشتن مقدار زیادی آنتی اکسیدان، جلوی آسیب این رادیکال های آزاد در مغز را می گیرد. میوه های دارای فلاونوئید، در تقویت حافظه و جلوگیری از بیماری هایی نظیر آلزایمر، نقش دارند. توت فرنگی از جمله میوه هایی است که دارای مقادیر زیادی فلاونوئید در ساختار خود است.
  5. توت فرنگی در ریزش مو: ویتامین c در بدن، باعث جذب مواد مغذی و مورد نیاز بدن می شود، ریزش مو به علت کمبود یک سری مواد مغذی در بدن رخ می دهد، توت فرنگی منبع غنی ویتامین c است، لذا با خوردن توت فرنگی به جذب مواد مغذی در بدن کمک کنید، تا مشکلاتی مانند ریزش مو، شوره ی سر، طاسی سر و … ، را تا حدودی مهار و یا حتی درمان کنید.
  6. توت فرنگی در سلامت دندان و استخوان ها: باید بدانید ویتامین هایی مانند پتاسیم، منگنز و کلسیم در سلامتی دندان ها و استخوان نقش زیادی دارند، توت فرنگی این ویتامین ها را نیز در ساختار خود دارد و حفظ دندان ها و استخوان ها نقش دارد. همچنین از لحاظ ظاهریِ داندان ها، توت فرنگی دارای اسید مالیک است که در سفید کردن دندان ها نیز نقش دارد.
  7. توت فرنگی در سلامت چشم: توت فرنگی دارای آنتی اکسیدان است و این ماده باعث تقویت بینایی، و جلوگیری از سایر بیماری های بینایی می شود. خوردن توت فرنگی به تقویت سلول های قسمت شبکیه چشم کمک تاثیر زیادی دارد.
  8. توت فرنگی در کاهش وزن و رژیم های لاغری: برخی التهاب هایی که در بدن وجود دارند باعث افزایش وزن بد می شوند، مانند التهاب مزمن، توت فرنگی خاصیت التهاب زدایی فراوانی دارد و این التهاب ها را از بین می برد و به کاهش وزن و یا جلوگیری از افزایش وزن شما کمک می کند.
  9. توت فرنگی در درمان یبوست: میوه های حاوی فیبر می توانند در درمان بیماری های گوارشی مانند نفخ تاثیرگذار باشند، توت فرنگی مقادیر زیادی فیبر دارد، یکی از این فیبر ها پکتین است. فیبر های توت فرنگی در درمان یبوست و نفخ نقش دارند.

قیمت خرید توت فرنگی کوچولو: توت فرنگی ( به غیر از توت فرنگی های گلخانه ای که در همه ی ماه سال کشت می شود) هر ساله در فصل بهار در نقاط مختلف کشور به فروش می رسد، این میوه در آغاز فروش خود، قیمت خیلی بیشتری دارد، زیرا یک میوه ی نوبرانه به شمار می رود و اغلب مردم این میوه را خیلی دوست دارند. اما به مرور قیمت آن کمتر می شود.

توت فرنگی از قیمت های ارزان تا گران وجود دارد که این موضوع بستگی به کیفیت توت فرنگی دارد، اما به طور کل توت فرنگی جزو میوه های نسبتا گران قیمت به شمار می رود.

توت فرنگی + قیمت خرید فروش

توت فرنگی

توت فرنگیتوت فرنگی صادراتی افزون بر اینکه یک میوه ی خوشمزه است ، کاربرد های زیاد دیگری هم دارد، این میوه می توانند در تولید انواع بستنی ها، شربت ها، ژله ها و … ، به کار برود. این میوه ی خوش طعم طرفداران فراوانی دارد.

شما می توانید در منزل خودت انواع خوراکی ها را با استفاده از این میوه درست کنید، به سادگی می توانید بستنی توت فرنگی یا پاستیل توت فرنگی درست کنید، هم طعم خوش توت فرنگی را می چشید و هم از خواص زیا آن بهره می برید.

توت فرنگی جیرفت

توت فرنگی جیرفت اگر میوه ی توت فرنگی یکی از میوه های مورد علاقه ی شماست، به شما پیشنهاد میکنم توت فرنگی های نوبرانه شهر جیرفت را امتحان کنید، این توت فرنگی ها طعم فوق العاده ای دارند و بی شک از امتحان آن پشیمان نمی شوید، شهر جیرفت هر ساله توت فرنگی های نوبرانه خود را به سایر نقاط کشور می فرستد.

توت فرنگی ارگانیک

توت فرنگی ارگانیک بی شک توت فرنگی های اصل و ارگانیک بهتر از توت فرنگی هایی هستند که شما از فروشگاه و مغازه ها خریداری می کنید. می توانید در باغ کوچک خود، حیاط منزل، و یا حتی در داخل منزلخود در بالکن توت فرنگی پرورش دهید. این توت فرنگی ها چون ارگانیک هستند طعم فوق العاده دارند و از خوردن آن سیر نمی شوید. برای پرورش توت فرنگی اصل و ارگانیک، مکان مناسبی را در باغ، حیاط و یا بالکن منزل انتخاب کنید، که نور کافی را داشته باشد.

توت فرنگی وحشی

توت فرنگی وحشی این توت فرنگی نوعی از توت فرنگی است که طرفداران زیادی نیز دارد. توت فرنگی وحشی طعم فوق العاده ای دارد، اگر توت فرنگی خوشمزه ای را می خواهید امتحان کنید، این نوع توت فرنگی ها را به شما پیشنهاد میکنم، زیرا بسیار شیرین تر و خوشمزه تر از سایر توت فرنگی ها هستند. علاوه بر شیرینی زیاد، خواص بسیار بیشتری در مقایسه با سایر توت فرنگی ها دارند. آنتی اکسیدان و فلاونوئید بیشتری دار ساختار خود دارند و می توانند در پیشگیری یا درمان بیماری ها خیلی بیشتر از سایر توت فرنگی ها عمل کنند. کشور هایی که در قسمت شمالی قاره اروپا قرار دارند، منبع اصلی توت فرنگی های وحشی در جهان به شمار می روند.