ترشی انبه شیشه ای شما را 30 سال جوانتر می کند

برخی از آب ترشی انبه شیشه ای حاوی پروبیوتیک ها هستند، منابع باکتریایی که می توانند به تقویت روده سالم کمک کنند. آب ترشی با پروبیوتیک ها از خیارهایی می آید که در محلولی از آب نمک بسته بندی شده اند که به آن آب نمک نیز گفته می شود و اجازه داده می شود.

تا زمانی که باکتری ها رشد کنند و بیشتر کربوهیدرات های موجود در خیار را مصرف کنند، ببندد. هنگامی که ترشی تخمیر شده می خورید یا آب ترشی می نوشید، کلنی های باکتری هایی که در طی تخمیر تشکیل شده اند را نیز مصرف می کنید.

همه آب ترشی ها به یک شکل درست نمی شوند. ترشی های تهیه شده از مخلوط سرکه و نمک حاوی پروبیوتیک نیستند زیرا تخمیر اتفاق نمی افتد. بیشتر ترشی‌ها یا آب میوه‌های تخمیر شده به‌خوبی برچسب‌گذاری می‌شوند.

ممکن است از عبارت «پروبیوتیک‌ها» روی بسته‌بندی استفاده کنند، زیرا این ویژگی‌ها یک نقطه فروش قوی هستند.

از آنجایی که خماری اغلب به دلیل کم آبی و از دست دادن الکترولیت ها ایجاد می شود، آب ترشی می تواند به عنوان منبع سدیم و پتاسیم برای کمک به جبران ذخایر الکترولیت از دست رفته عمل کند. اما برای بهبودی باید مقدار زیادی آب همراه با آب ترشی بنوشید.

بر اساس برخی تحقیقات، اگر آب ترشی حاوی سرکه باشد می تواند به کاهش سطح قند خون کمک کند. تحقیقات نشان می دهد که نوشیدن سرکه ممکن است پاسخ بدن به انسولین را بهبود بخشد، هورمونی که سطح قند خون بدن شما را کنترل می کند.

از آنجایی که این روش مبتنی بر شواهد در نظر گرفته نمی شود، هیچ دستورالعمل ثابتی برای اینکه چه مقدار آب ترشی باید بنوشید و اینکه آیا باید آب آن را قبل یا بعد از غذا بنوشید وجود ندارد.

برخی تحقیقات فواید آب ترشی را در کاهش و بهبودی گرفتگی در صورت کم آبی خفیف نشان داده اند با این حال، برای افزایش عملکرد خود روی آن حساب نکنید.