با گذاشتن مربای هویج میکس لند در یخچال از بوی بد جلوگیری کنید

گاهی آرزو می کنم کاش می توانستم جلوی گذر زمان را بگیرم. اگر می توانستم هر میوه ای را تبدیل به مربای هویج میکس لند می کردم تا مطمئن شوم که می توانم طعم آن را بچشم تا با یک قاشق مربا خوری دوباره فصل و خاطراتش را زنده کنم.

در تابستان گرما را به چالش می کشم و قابلمه های در حال جوشیدن مرباهای هلو و زردآلو را هم می زنم. در پاییز همه چیز دارای رنگ های نارنجی و مرجانی به و کدو حلوایی است. زمستان شاید فصلی باشد که بیشتر سرگرم می شوم.

گاهی اوقات از هلوهای آبدار تابستانی و قاچ های ترد شیرین یک هندوانه رسیده پشیمان می شوم، اما فقدان تنوع میوه های زمستانی فقط ظاهری است: مرکبات وجود دارند و همه آن چیزی است که من می خواهم.

در زمستان پر انرژی هستم و حتی تولید مربای من از شتاب جدیدی برخوردار است.

روزهایی که با تهیه مارمالاد مرکبات می گذرانم، از شادترین روزهای فصل هستند: با روغن های ضروری کمی کج خلق می شوم و تماشای مربا در حال جوشیدن را مسحور می کنم احساس می کنم چیزی بین یک کیمیاگر مدرن و یک جادوگر، در میان کوزه ها، ملاقه ها و گلدان ها هستم.

مارمالاد پرتقال تلخ جذابیت غیرقابل انکاری دارد: تلخی آن درک جذابیت آن را دشوار می کند، درست مانند کیفیت کمیک وودی آلن. وقتی آن را به دست می آورید،

عاشق می شوید و دیگر بازگشتی نیست. مارمالاد ترنج تلخی را به حدی می رساند که با رایحه ای غیرقابل مقاومت متعادل می شود: در شیشه را باز کنید و مانند حمام کردن در فنجان ارل گری است.

این مارمالاد مرکبات مخلوط متعادل و شاد است طعم شیرینی، تلخی، طراوت بی نظیر و اسیدی لیمو را می چشید.

این باعث می شود که آن را دوست داشته باشید و به همین دلیل به عنوان هدیه عالی است، زیرا می توانید آن را روی نان تست برای صبحانه، به عنوان پرکننده کیک اسفنجی یا به عنوان یک ماده برای لعاب دادن به یک تکه گوشت خوک برای کاراملی کردن در فر میل کنید.