با فرش ماشینی می توانید فضانوردی را برای خود آسان کنید

با وجود اینکه این فرش ماشینی تماماً پنبه ای است، در اولین باری که آن را جاروبرقی کشیدیم مقدار قابل توجهی الیاف را مکیدیم.

خطوط راه راه کوچکتر از نوارهای استکهلم هستند و ظاهری ساحلی به فرش می دهند. نواحی سفید رنگ این فرش را مستعد لک و کثیف شدن می کند. اندازه ها به طور مداوم در هر رنگی موجود نیستند.

مانند همه فرش‌های نخی، این فرش نیز اگر آن را در خشک‌کن بگذارید کمی جمع می‌شود.

اگر به دنبال فرشی با طراحی معاصر و در عین حال خنثی هستید که زمزمه‌های زیبایی را به همراه داشته باشد دنج، راحت، گرم و دلپذیر فرش بارو کیپ هاوس به تنهایی یک انتخاب محکم برای ظاهر است.

الگوی شورون خراش دار آن مانند یک ژاکت دوست داشتنی ظریف است. فرش محکم بافته شده همچنین با توانایی خود در مقاومت در برابر استرس ناشی از کشش پنجه های گربه با وجود حلقه های برجسته اش ما را تحت تأثیر قرار داد و چند جمله “یادم نیست گربه آن را خورده باشد!

حوادث پاکسازی، مطابق با تبلیغات آن به عنوان یک پوشش کف با تعمیر و نگهداری کم و آسان برای تمیز کردن. و بر خلاف برخی از فرش‌هایی که با پلی‌استر ساخته می‌شوند، بافت کلی آن نه خیلی نرم و نه ابریشمی بود، که اعتباری برای بافت درشت آن است.

از میان فرش‌های مقرون به صرفه‌ای که به آن‌ها نگاه کردیم، IKEA Stockholm یکی از معدود فرش‌هایی بود که ما آن را دوست داشتیم که عمدتاً از پشم تشکیل شده بود.

ما این فرش را در نمایشگاه ایکیا امتحان کردیم و این تنها فرش بافته شده در آنجا بود که در رده قیمتی زیر 500 دلار برای یک فرش بزرگ واقعاً آن را دوست داشتیم. برای فرش پشمی قیمت بسیار خوبی دارد و نسبت به سایر فرش های پشمی ارزان قیمتی که روی آن می گذاریم نرم تر است.

از بین پنج الگوی موجود در آن، ما اغلب دیده‌ایم که استکهلم راه راه سیاه و سفید در وبلاگ‌های طراحی ظاهر می‌شود.

این الگوی خاص با طیف وسیعی از سبک‌های دکوراسیون مطابقت دارد، همانطور که در آپارتمان‌درمانی ذکر شد: «به اتاق‌های رسمی پر از عتیقه‌ها کمی منگنه و روشنایی می‌دهد.

این به عنوان یک پس زمینه خنثی برای اتاق های مدرن تر عمل می کند. اگر نزدیک یک فروشگاه IKEA زندگی می کنید، ممکن است بخواهید این فرش را شخصا تحویل بگیرید.