با خوردن توت عمرتان بیشتر کنید؟

همان طور که می دانید توت خشک سرشار از خاصیت می باشد و مصرف آن برای انسان ها بسیار مفید است اما همان قدر که برای انسان ها مفید است برای سگ ها، طوطی و عروس هلندی هم خواص زیادی دارد برای اطلاعات بیشتر به سایت آراد برندینگ مراجعه نمایید.

خرید عمده و قیمت شیره توت محلی ارزان از فروشگاه ها سبب کاهش و کاسته شدن هزینه های ثابت و متغیر برای خریداران می شود، چراکه دیگر نیازی به هدر رفتن وقت، اتلاف انرژی و هزینه های حمل و نقل، رفت و آمد … بر روی نرخ نهایی این محصول مغذی و پر خاصیت نیست، در نتیجه باعث صرفه جویی در سرمایه خریدار می شود. بهره بردن از گردش مالی و اقتصادی در این روش از مهمترین مزایایی است که می توان برای این نحوه از سفارش، در نظر گرفت.

شاید بپرسید که توت خشک ولیان  برای سگ ضرر ندارد؟ در پاسخ باید بگوییم نه، همان قدر که برای انسان مفید است برای سگ هم مفید می باشد و مصرف آن برای این حیوان کاملا بدون ضرر می باشد. دستگاه گوارش سگ بسیار حساس است و خوردن مواد غذایی ناسالم باعث به خطر افتادن سلامتی آن ها می شود و حتی ممکن است در مدت زمان طولانی باعث مرگ آن ها شود. سگ ها می توانند میوه هایی همچون خیار، سیب و موز هم بخورند، پس اگر سگ خانگی دارید بهتر است به تغذیه آن توجه کنید.