با خوردن انار سیاه صورت خود را پر کنید

باز کردن درست انار سیاه برای خیلی ها یک کار آزاردهنده است. این ترفند بریدن و برداشتن دانه های انار را به عنوان پای آسان می کند. نحوه خوردن انار را در اینجا بیاموزید.

باغبان های سرگرمی مدام از ما در مورد بهترین راه برای خوردن انار می پرسند. اما بریدن و باز کردن انار واقعا جادو نیست. در این مقاله خواهید آموخت که چگونه دانه ها را تمیز و بدون آشفتگی جدا کنید. ما دستورالعمل های دقیق و تصاویر مفید را در اختیار شما قرار می دهیم.

میوه قرمز روشن تا صورتی انار از غرب و آسیای مرکزی سرچشمه می گیرد. اما با گذشت زمان، منطقه مدیترانه نیز به منطقه ای تبدیل شده است که می توان این میوه را در آن کشت کرد.

امروزه در سراسر جهان از انار لذت می برند. به خصوص در شروع فصل انار در اوایل پاییز، همیشه تعجب می کنید که چگونه میوه را به درستی برش دهید و باز کنید. چگونه می توانید میوه را بدون ریختن آب آن در همه جا برش دهید؟

نحوه بیرون آوردن دانه های سالم از انار بدون ایجاد آشفتگی بزرگ در زیر توضیح داده شده است.

قبل از بریدن انار را باز کنید برای شروع، استفاده از پارچه و شاید پیش بند آشپزخانه توصیه می شود. جدا کردن آب انار از منسوجات بسیار دشوار است. یک چاقوی تیز نیز تجهیزات اساسی برای باز کردن موفقیت آمیز میوه است.

قبل از برش اول، حتما انار را بچسبانید تا خود را نبرید. انارهای کمی قدیمی‌تر گاهی اوقات پوست بسیار سفتی دارند که حتی چاقوهای تیز نیز می‌توانند به راحتی روی آن لیز بخورند، بنابراین هنگام برش مراقب باشید.

دور کاسه گل را به صورت دایره ای برش دهید. بیش از حد عمیق برش ندهید تا به داخل اتاق های کوچک میوه فرو نروید. درب انار را با دقت بردارید

برش های کناری روی انار بزنید اکنون، خطوط جداکننده هر بخش را جستجو کنید. اکثر انارها دارای 4 تا 6 قسمت میوه هستند. در امتداد هر پوست جدا شده تا نوک انار برشی ایجاد کنید.